Wreszcie kanał na YouTube

Cześć

Wracam do Was po dłuższej przerwie. Sesja, wyjazdy, brak pomysłu na posty? Brak weny to najgorsze co może być!

Moje pomysły ostatnimi czasy skupiły się głownie na jednej rzeczy – kanale na yt. Dużo czasu zajęło mi przełamanie bariery psychicznej i wrzucenie wreszcie w internety wideo jak śpiewam. Każdy zna to uczucie, gdy słucha swojego głosu i aż ciarki przechodzą mu po plecach, bo nie miał pojęcia, że tak okropnie brzmi. U mnie nie tylko to było problemem. Pojawił się też brak pewności siebie oraz głos z tyłu głowy mówiący „przecież jest tylu ludzi, którzy swietnie śpiewają, a ty jestes tak bardzo zwykła”.  Zatem wraz ze swoją zwyklością wkraczam w obszary youtubowe i próbuję swoich sił. Wiem, że nie jest idealnie i wiele osób skrytykuje moją intonację oraz mastering samego nagrania, ale kto siedzi na tyłku nigdy nic nie osiągnie 🙂

Zapraszam Was zatem do obejrzenia moich na razie dwóch nagrań i oczywiście wyrażenia swojej opinii. Każdy hejt, jak i konstruktywna krytyka miłe widziane. Jeśli  chcielibyście wiecej nagrań koniecznie zasubskrybujcie mój kanał, co zmobilizuje mnie to dalszego działania.

Już niedługo filmik o tym jak wyglada moje domowe studio!

1.

2. Niestety ten filmik działa tylko na komputerze ze względu na prawa autorskie 😦

Autorem zdjęcia (ikony wpisu) jest Michał Bielicki

Skomentuj

